
دارابکلا20: @Darabkola20 .xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 از وبلاگ شاهین داراب[آدرس در زیر] 34 مدرسه خنگ هوشان xa0 آقا دهات ما مدرسه داشت و مام کوچیک بودیم. بعضی از بچه های مدرسه الان که حالیمون میشه میتونسن یکم درسارو یاد بگیرن. یه عده ایم بودیم ما که نه رَب حالیمون میشد و نه رُب. xa0این مدل بچه ها که انگار مارو از دوران پارینه سنگی آورده بودن و کلاً تموم سوپاپای هوشی ما مسدود بود تو یه مدرسه دیگه برده بودن. و برا اینکه ما از اینکارشون قصه نخوریم می گفتن چون شما در...
ادامه مطلب