هلی دزدی

خرید بک لینک

هلی دزدی

به نظر شما آیا درسته که کسی درخت آلوچه بکاره و به درخت برسه و بریارش کنه و هنوز آلوچه در ابتدای رشد هست ، افراد ولگردی از راه برسند و شاخه ها را بشکنند و آلوچه های نارس را بچینن؟

قدیم ها یک حلال و حرامی بود.

به نظرم این کارها را نکنید بهتره!

چون یک روزی بخودتان می آیید و شاید فرصت جبران نداشته باشید.

دیروز رفتیم سروقت درخت آلوچه ، نه تنها یک دونه آلوچه نداشت ، بلکه شاخه ها هم شکسته بود.

کلاً ناراحت کننده هست...

روحیه آدمو ضعیف می کنید.

+ نوشته شده توسط دارابکلایی در ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ و ساعت 22:14 |
دارابکلا 20 - DARABKOLA 20...

ما را در سایت دارابکلا 20 - DARABKOLA 20 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 ساعت: 19:21

صفحه بندی