68
مقام کوککلاج,
قبیله ما در صحرای مرکزیآفریقا زندگی می کرد!. خودش در حد یه کشور بود. چن خصوصیت شاخصی داشتیم. یکی اینکهکلاً همه مون سیو قیل بودیم. یکی اینکه تابستونای گرم و بی آبی داشتیم. یکی اینکه خیلیمذهبی بودیم. اونم از نوع خشکش که یه ذره اگه میخاسی ما رو سرراس کنی چِرَررررکمیشکستیم. یه واعظیم داشتیم که بگوش ما از مسیح و وعده هاش می گفت و گاهیم به بچهها الف ب ت درس میداد. خوش می گذشت. خلاصه.
متن کامل اینداستان را مطالعه نمایید. - اینجا
دارابکلا 20 - DARABKOLA 20...
ما را در سایت دارابکلا 20 - DARABKOLA 20 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:53