عملکرد دهیاری
آذر ماه 1398

با پیگیری دهیار محترم و تامین اعتبار و اختصاص بودجه ، بیاری خدا در آینده ای نزدیک یکی دیگر از گوشواره های خروجی آبِ پلِ معروف قادخیل ، توسط اداره راه و ترابری بازسازی خواهد شد.
همچون دهه های 50 و 60 کف قسمت پل ، احیاء و یک سیل بند هم در مسیر پایین دست احداث خواهد شد.
جوانان دیروز دارابکلا ، خاطرات خوبی از شنا در حوضچه سیل بند گذشته قادخیل دارند و در تابستان از تفریحات ویژه اکثر جوانان و نوجوانان و حتی بزرگسالان بود. امیدواریم دوباره نیز شاهد احیاء دوباره آن باشیم. از دهیار محترم حاج محمّد دباغیان بخاطر تلاش بی وقفه و پیگیری همه جانبه کارهای محل صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم. دستت درد نکند.
عکس های بازدید مسئولین مربوطه را مشاهده بفرمایید. - اینجا

دارابکلا 20 - DARABKOLA 20...
ما را در سایت دارابکلا 20 - DARABKOLA 20 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 10:40