کرونا ویروس

خرید بک لینک

از وبلاگ شاهین داراب

74

کرونا ویروس

این روزا همه جا گپ و صحبت از این ویروس تازه وارده. آثار زیانباری هم داشته تا الان. همه چی یه طرف امّا ناراحت کننده تر از همه ، مرگ هم نوعان یه طرف. خدا به خیر کنه و هر چه زودتر امیدواریم داروش کشف بشه.

بعضی جاها هم شنیدم که میگن این یه جنگ بیولوژیکه. فک نکنم. چون اونایی که ویروس شناسن اینو تایید نمی کنن. تازه اگرم درست باشه ؛ هدفشون چیه؟ مرگ و میر آدما؟ یا مثلاً سودهای مادی؟ خب حالا که همه گیر شده و چرا داروشو به بازار عرضه نمی کنن که به هدف مادیشون برسن؟ تازه خسارت مادی که زده شاید دهها برابر فروش داروش هست! و عقلی هم نیست که آدم یه سلاحی درست کنه که احتمال اینکه تیرهاش بخودشم بخوره خیلی زیاده. پس تقریبا منتفیه.

امّا این ویروس نامرئی خیلی چیزارو هم معلوم کرده. یکیش اینه که اینهمه سلاح و توپ و تانک و موشک و هسته ای و هیدروژنی و ... که کشورا در حقیقت برای کشتن هم نوعان و در گفتار برای دفاع از خود ساختن انگار آدم تازه می فهمه که بیفایده بود و هست!.

متن کامل این نوشتار را مطالعه بفرمایید. - اینجا

دارابکلا 20 - DARABKOLA 20...

ما را در سایت دارابکلا 20 - DARABKOLA 20 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: دوشنبه 4 فروردين 1399 ساعت: 17:08

صفحه بندی