بریدن کابل مخابرات محل

خرید بک لینک

بریدن کابل مخابرات محل

26 فروردین ماه 1399

دیروز تلفن خانگی برخی از مشترکین دارابکلا قطع شد. امروز دوتن از دوستان مخابرات آقایان : سیدمهدی هاشمی و اسماعیل آهنگر در صدد پیگیری کار برآمدند. متوجه شدند که کابل تلفن در چند نقطه دارابکلا بریده شد. این دوستان بر اساس وظیفه سازمانی خود اقدام به وصل کردن سیم های مشترکین نمودند.

از طرف دیگر به حاج محمّد دباغیان دهیار محترم موضوع مربوطه اطلاع داده شد. ایشان هم بلافاصله در محل حاضر شدند و از نزدیک موضوع را بررسی نمودند. پس از بررسی لازم ، به پاسگاه انتظامی و اداره آگاهی شهرستان اطلاع داده شد و پیگیری لازم برای شناسایی عامل یا عوامل مربوطه صورت گرفت.

البته ناگفته نماند که فرد یا افراد مورد نظر به کافو مخابراتی جنب پل یورمحله هم چند ضربه با کف پا وارد کردند که اثر پاشنه پا بر روی درب کافو نقش بسته هست.

آقای دباغیان دهیار محترم ، همچنین از هم محلی های گرامی خواسته اند برای شناسایی هر چه زودتر عامل بریدن کابل ، اگر کسی را دیده اند و یا اطلاعی در این زمینه دارند موضوع را به دهیار گزارش دهند.

هنوز البته نمی توان گفت هدف از تخریب این چنینی چه بوده است؟ امّا هر گونه آسیب زدن به اینگونه سرمایه های توسعه و اطلاع رسانی محل ، مطمئناً اقدام کم اهمیّتی نبوده و متعاقب آن نه تنها تنبیه لازم انجام می شود ، بلکه خسارت وارده هم گرفته خواهد شد.

لذا از همه هم محلی های گرامی انتظار می رود که در حفظ و نگهداری این سرمایه ها کوشا باشند و اگر فرد یا افرادی در صدد آسیب زدن به اینگونه موارد هستند حتماً جلوگیری نموده و یا حتّی لازم شد به شکل ناشناس موضوع را به دهیار محترم و یا افراد مسئول محل اطلاع دهند.

عکس های مربوطه را مشاهده بفرمایید. - اینجا

همچنین یک کلیپ هم تهیه شد که می توانید ببینید. - اینجا

دارابکلا 20 - DARABKOLA 20...

ما را در سایت دارابکلا 20 - DARABKOLA 20 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 ساعت: 8:08

صفحه بندی