با سلام و احترام

بنا به درخواست و دعوت مسئولین محلی از نمایندگانمحترممجلس ، اولین نشست نماینده محترم مجلس ، دکتر بابایی ، در شهرستان میاندورود و پس از آغاز به کار نمایندگان منتخب در مجلس شورای اسلامی ، در دفتر دهیاری روستای دارابکلا در تاریخ ۹۹/۳/۳۱ برگزار شده است .

جناب دکتر بابایی در این نشست با توجه به استعلام از مسئولین محلی دارابکلا پیرامون مشکلات محل ، تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی را با خود همراه کردند.
از جمله:
مدیرکل بنیاد مسکن ، جناب مهندس خانی ؛
رییس بنیاد مسکن شهرستان میاندورود ، جناب مهندس قاسم پور؛
مدیر کل جهاد کشاورزی استان ، جناب مهندس شهیدی فر ؛
رییس جهاد شهرستان ، مهندس علوی ؛
همچنین مدیر کل دارایی ، جناب دکتر قاسم پیشه ؛
رییس دارایی شهرستان ، مهندس کریمپور ؛
به همراه دکتر منفرد ، فرماندارشهرستان میاندورود ؛
و دکتر عسکری ، بخشدارمرکزی میاندورود ،
در این نشست ،پس از گفتگو و بحث و بررسی کلی پیرامون مشکلات محل ،به بررسی تخصصی بخشی ازاین مشکلات، از جمله مشکل اداری پیش آمده بابت پارکینگ کامیونداران و تسریع روند عملیات و افتتاح پارکینگ ، ادامه پروژه کانال حوادثی و کانال بالامحله (جردله) ، تامین اعتبار برای احداث کانالهای جدید برای جمع آوری آب های سطحی محل ، رفع مشکل کمبود آب ، همچنین تسریع در ابلاغ طرح هادی روستای دارابکلا پرداخته شد.
ضمن تقدیر و تشکر از دکتر بابایی امید آنداریم. به یاری خداوند متعال وهمکاری و همراهی مسئولین استاتی و شهرستانی مطالبات مردمی و مشکلات اهالی دارابکلا رفع گردد.
با تشکر فراوان ...
" محمد دباغیان ، دهیار دارابکلا "
عکس های مربوطه را مشاهده بفرمایید. - اینجا
+ نوشته شده توسط دارابکلایی در ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ و ساعت 23:4 |
دارابکلا 20 - DARABKOLA 20...
ما را در سایت دارابکلا 20 - DARABKOLA 20 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت: 4:59