عملکرد دهیاری دارابکلا
9 خرداد 1396
شستشوی سطل های زباله دارابکلا

دهیاری دارابکلا در اقدامی پسندیده و بهداشتی ، همه سطل های زباله داخل محل را با استفاده از آب پرفشار شستشو دادند. مدتها بود که بر اثر ریختن زباله در داخل سطل ها ، بوی نامطبوعی از آن بر می آمد ، که حاج محمد دهیار محترم تصمیم به شستشوی آنها گرفته که امروز عملی شد. و اگر در نقاطی هنوز شسته نشدند ، آنها را هم بزودی خواهند شست. انشاالله این اقدام زیبای دهیاری محترم هر چند وقت انجام خواهد گرفت تا از این نظر هم رعایت مسائل بهداشتی گردیده باشد. از همگان انتظار می رود که در ریختن زباله ها دقت لازم را بنمایند و از ریختن زباله های بازیافتی و خاک و امثالهم جداً خودداری نمایند. از دوستان گرامی دهیاری در امر شستن سطل ها و بویژه شخص دهیار محترم بخاطر همه اقدامات عام المنفعه شان بویژه اقدام نیکوی امروز صمیمانه تشکر می نماییم..
عکس های بیشتر را مشاهده بفرمایید. - اینجا

+ نوشته شده توسط دارابکلایی در ۱۳۹۶/۰۳/۰۹ و ساعت 12:7 |
دارابکلا 20 - DARABKOLA 20...
ما را در سایت دارابکلا 20 - DARABKOLA 20 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: شنبه 13 خرداد 1396 ساعت: 17:58