حوزه علمیه قم: سید حسین شفیعی دارابی
بنام پروردگار بصیر و دوستدار اهل بصیرت. دوست عزیز و ارجمندم جناب «...آهنگری»، سلام علیک. اینجانب نیز طلوع عید سعید غدیر در روز گذشته را به جنابعالی و همه رهروان این حماسه جاوید، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. در پرسش خود چنین نگاشتی: «سلام حاجی. عید سعید غدیرخم برشما و خانواده محترم مبارک. یه سوال داشتم : اجر شهید بالاتره یا مجاهد؟؛ برای مثال شخصی سالها درراه خدا درجبهه های حق علیه باطل جهاد میکند و شخصی هم برای اولین بار به جبهه اعزام میشود و درهمان روزهای اول شهید میشود اجرکدام یک بالاتراست؟». در پاسخ به پرسش جنابعالی، ذکر نکات ذیل را سودمند میدانم:
متن کامل این نوشتار را مطالعه بفرمایید. - اینجا
+ نوشته شده توسط دارابکلایی در ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ و ساعت 23:55 |
دارابکلا 20 - DARABKOLA 20...
ما را در سایت دارابکلا 20 - DARABKOLA 20 دنبال میکنید
برچسب: پرسمان,بالاتر,مجاهد, نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: چهارشنبه 29 شهريور 1396 ساعت: 15:09