از وبلاگ شاهین داراب
59
تحقیقات محلی
آقای حلوایی غاز داری زده بود و غاز پرورش میداد. دس تنها بود ، آگهی داد که به یک کارگر نیاز داره که صبح ها غاز کاته ها رو ببره چرا. هر کی دوس داره بیاد ثبت نام کنه. چن نفر رفتن و اسم نوشتن. شاه قلی هم که تو محل کلاً کارش وگ کَپِل زدن بود اینم رفت و اسم نوشت.
یه روز به گتی ما زنگ زدن که داریم میام برای شاه قلی تحقیقات محلی. ما که شنیدیم همه خوشحال شدیم که اینم داره کار می گیره و خلاصه غاز چرانی از وَگ کپل زدن بهتره.
متن کامل این نوشتار را مطالعه نمایید. - اینجا
دارابکلا 20 - DARABKOLA 20...
ما را در سایت دارابکلا 20 - DARABKOLA 20 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: شنبه 6 بهمن 1397 ساعت: 8:10