عملکرد دهیاری دارابکلا
اسفند ماه 1397

بخشی از آسفالت منطقه بابویه خیل توسط بیل مکانیکی دهیاری برداشته شد و مسیر مدرسه ابتدایی هم توسط گریدر مسطح گردید ، تا برای عملیات آسفات جدید آماده شود.
آقای دباغیان دهیار محترم گفتند که ، دلیل اینکه عملیات آماده سازی کمی با تاخیر مواجه شد ،س بخاطر رطوبت بالا و خیس بودن سطح جاده می باشد. اگر در طی این مدت ، چند روز هوا آفتابی شده و گرمای مساعد را داشته باشد ، این مسیرها آسفالت خواهد شد.متشکریم از پیگیری کارها و تلاش همه زحمت کشان این عرصه.
عکس های بیشتر را مشاهده بفرمایید. - اینجا

دارابکلا 20 - DARABKOLA 20...
ما را در سایت دارابکلا 20 - DARABKOLA 20 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: شنبه 10 فروردين 1398 ساعت: 9:22